tävling

Jag skrev till min blivande värdfamilj på facebook för att gratulera lilla Jessi på födelsedagen och dom blev jätteglada och tyckte det var skitgulligt gjort. Jag får börja fjäska in mig för att bli omtyckt redan nu ;) haha!

Vi hyrde Pojken i den randiga pyjamasen igår, film från andra världskriget. Sjukt sorglig och jag började självklart lipa.. Sen sov Erik här och jag fick tvinga upp stackaren i morse halv nio för jag skulle iväg på gymnastiktävling.. Jag har nyss kommit hem därifrån och det gick jättebra, tjejerna kom tvåa och fick silver, deras första medalj, de var hur glada som helst :) Det var lite kul för vi hade delat upp dem i två lag och toppat det ena lite men ändå var det inte det laget som fick medalj!
Blir så sjukt sugen på att träna igen när man ser hur duktiga juniorerna har blivit, mitt gamla lag. Man fick alltid en sån adrenalinkick av att vara ute och köra, sen gick det alltid åt helvete för någon så satt man och grät tillsammans, alltid sån stämning ;D


 

Kommentarer
Postat av: Linnea

fyfasen va sugen man blir ja!

Jag fick ju dock lite återblick på Gymnastiktårarna igår. det var underbart ;) haha

2009-05-17 @ 18:44:41
URL: http://linneaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: CT

Hejsan, blivande vardfamilj? Au Pair? Vart ska du?



Fin blogg o fina bilder!

2009-05-28 @ 20:38:58
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0