sunny day

Jag har hunnit med plugga, sola, lunch med erik och julia, stan med erik, promenad runt fästningen med glass med jon och erik, springa med mirre samt vara med min underbara pojkvän!

Två veckor kvar av skolan nu, tre prov ska avklaras. Sen är det ju faktiskt bara 2 månader kvar tills jag åker. Shit det närmar sig så sjukt snabbt, jag vill tillbaka till tiden då det var 5 månader bort, kändes tryggare så. Men innan dess ska jag ha världens bästa sommar med härliga människor och massor av sol. Det SKA bli massor av sol. Känns onödigt att ha en jobbfri sommar utan sol.. Blä!

Kommentarer
Postat av: Thilda

Kommer bli en oförglömlig sommar lisa, oförglömlig !

hahahaha ;)

2009-05-31 @ 23:49:36
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0