stress

För mycket att göra.. Visst det ska bli jätteskönt med endast tre dagar i skolan denna veckan, men två prov och en redovisning på tre dagar känns däremot kallt. Väldigt kallt..

Jag har fått reda på att jag inte får något jobb i sommar, hejdå MacBook, hejdå extrapengar i usa, hejhej ledig tid i sommar! Även om jag kommer kunna ligga på stranden massvis i sommar (om vädret tillåter såklart) så hade jag hellre tjänat pengar till min MacBook. Jag har fått en sån förkärlek till den ju!

Nu sitter jag här med Erik (br) och hans gitarr. En sak är när han spelar, men det är faktiskt inte så roligt att lyssna på när han stämmer gitarren.. Snart ska vi ut och springa, mycket hurtigt..!

Kommentarer
Postat av: miranda

ahah näe vad hände med dom? ;P

2009-05-17 @ 18:29:51
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sweet!

2009-05-17 @ 18:34:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0