måndag

Efter skolan idag skulle jag och Ronja plugga lite samhällskunskap eftersom vi har en stor redovisning nästa vecka, men det blev ju inte så, inte denna gången heller.. Det kan vi fixa någon annan gång! I alla fall kom Issa hit och hjälpte mig lite med att fixa designen, eller ja det är väl inte klart direkt, header och sånt ska väl tillkomma. Om ett tag.

Det har varit skönt att ha resan som en grej som kommer att hända, en bit framöver, men jag och R insåg idag att det är inte så himla långt kvar längre, både roligt och jobbigt. Det är inte särskilt långt till någonting längre, på söndag åker klassen till Danmark och kommer hem tisdag, veckan efter det går vi också bara tre dagar och sen är det bara tre veckor kvar av skolan! Så himla skönt!

Jag insåg att jag kommer ha världens sötaste systrar, kolla här!


De är ju så söta att man inte kan sluta titta på dem!

Nu väntar jag på boyfriend, nice! Imorgon har vi sovmorgon till ett! Så vi har det på natur ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaw vad söta dom vaar! :D

2009-05-06 @ 10:17:38
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0