måndag

I morse vaknade jag av att jag kastade av mig täcket i ett försök att få bort spindeln som var i min dröm. Den verkligen attackerade mig!! I alla fall, så hade jag försovit mig! Min klocka ringde inte.. Fast det var fortfarande 1½ timma kvar tills jag började så det var väl tur.

Jag slutade 10 över 12 idag eftersom min tid hos tandregleringen hade lagt sig perfekt vid mina två sista lektioner vilket gjorde det onödigt att gå på någon av dem! Så nu har jag precis varit där, jag skulle egentligen fått reda på när tågspåret skulle bort, men icke. De gav mig bara smärta i stället.

Förresten så fick jag och min garderob vara med i Mirres och hennes kompis engelskaprojekt, en tidning, här är resultatet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0