jag visste att skor var bra till fler saker än att gå i

Det är bra att ha en idrottslärare som tycker om en.. vi var tre stycken som itne skulle vara med på gympan, de andra två fick följa med ut i skogen, men jag hade så söta skor så jag fick gå hem och chilla. Han sa faktiskt precis så! Så jag har haft prov i matte, hemma 1½ h, tillbaks till skolan men fick gå hem igen som sagt och nu har jag hål 2 h och så ska jag tillbaks igen.. Känns mindre nice dock.


Jon, Ville och Marcus kommer hem snart, mindre än två veckor!! De har vart i Australien sen 5 månader tillbaka (marcus 2) så det kommer bli huuuuur kul som helst att ses igen! Tiden har gått väldigt fort, vilket fick mig att inse att jag faktiskt bara ska vara borta dubbelt så länge som dem, inte såå farligt. kommer gå snabbt! Men jobbigt.

Här ska jag i alla fall bo (bild nr 1), under 1000 invånare.. haha! Men det är som en förort till en annan stad ungefär lika stor som Varberg, om jag har förstått det rätt. Ligger sedan 1½ h ifrån Minneapolis, storstor stad där bl.a. Mall of America (bild nr 2) finns. Känns som att jag kommer trivas där.



Mall of America är (tror jag) USAs största mall, det finns till och med en bergochdalbana som ni ser! Jag hörde igår att några hade testat att gå i alla affärer samt vara inne i dem i ca 5-10 min och det tog 48 timmar totalt :P galet.


Kommentarer
Postat av: Thilda

DET VAR DEN JAG SNACKA OM !!!!!!!!!!!!! GAaaaaah ! Vill dit nu, nu NU !

och ja, det roliga är att ja sa till mamma vart du skulle, eller att du skulle nära minneapolis, och hon lät lite intresserad av att åka dit :D iiih. tänk ändå, om jag åker dit på höstlovet ;D får vi shoppas i mall of amaerica :D:D

2009-05-19 @ 14:03:51
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0