ibland kan jag

Jag och Petter skulle egentligen gjort rabarbersaft idag men det slutade med en hederlig mintkladdkaka som ska ätas ikväll med grädde och bär, niceee ;) Gossarna har fått en liten fling för hockeyspel på senaste tiden och spelar konstant, värt att nämnas är att när jag spelade det för första gången i mitt liv mot Erik (bf) häromdagen förlorade jag med endast 4-3!! Fast han var väl inte heller så elit dock.. I alla fall så är dom inne i en mycket viktig match just nu och det är inte läge att störa. 
Så nu sitter jag med min Cosmopolitan och tjötar med mamsen! Ikväll kommer Erik hit så ska vi hyra film eller något annat fjantigt! 

För att underlätta lite tänker jag numera skriva om det är pojkvän eller bror jag pratar om då det inte alltid är så självklart i vissa sammanhang.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0