hemma bäst

Var väl helt okej i daneemark. Inte kul och inte tråkigt beskriver väl det hela. Var itne alls så farligt att bo hemma hos Karen (min dansk) hon var snäll och det gick bra, danskan var väl inte min starkaste sida men det gick bra! På söndagkvällen när vi kom hem till henne bjöd hon och hennes föräldrar på te och kaka, lite pinsamt i början, jag fattade inte ord.. Grymt stor skillnad på slutet, då förstod man mycket mer. Men i alla fall, på måndagen var vi med dem i skolan, inte jätteroligt men det var slappt. Efter att vi ätit hemma hos Karen åkte alla vi från klassen som bodde hos danskar som bodde i själva Grenå hem till Ronjas danska, Sara och grillade marshmellows och pinnbröd. Det var myspys :) Dom kallar marsmellows för skumfedumse eller nåt sånt, haha! Idag fick vi gå på en jääätterolig byvandring i stan där vi fick höra om Grenås histora, partyparty.. Efter det hade jag och R mys på stan, tills något jag inte tänker berätta om här hände.. Sen åkte vi i alla fall hem med färjan och det var galet segt. Måste också nämna att jag fick hemlängtan från det att vi gick på färjan i söndagskväll.. Känns som en superbra idé att åka till USA i 10 månader.. haha! Inte riktigt samma sak dock tycker jag..

Nu har jag ångest inför nationella matte A-provet vi har imorgon, särskilt eftersom jag sket i att plugga ikväll och träffade Erik istället.. Jag vill verkligen få MVG på detta så hoppas jag på MVG i matte A, hade vart nice. Jaja det är inte så svårt, får hppas det går bra!

Tog förresten aldrig med kameran, men jag har en bild eller två som dyker upp, någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0