härlig helg

Jag och Ronja kom fram till att blogga var bättre än att skaffa resdagbok under vårat kommande år, men vi kunde inte vänta så börjar redan nu. Jag har fått lite mer kontakt med min värdfamilj och de verkar helt underbara. Jag ska få systrar och det kan inte kännas bättre! 10 augusti åker jag till New York en vecka och ska bo på Long Island, inte helt fel. Sen åker jag vidare till Minnesota och skolan börjar inte förrän den 8 september. Blir ett par dö-veckor där men det är tydligen "try outs" i skolorna veckorna innan det börjar, för de olika sporterna osv. Så lite blir det väl att göra, kan ju alltid campa med familjen också, hehe.

För övrigt har jag haft en underbar helg, Valborg spenderades med först lite thilda sen bara boys hos Andreas, vidare till stan och där hade jag faktiskt roligt för första gången. Träffade Erik och vi gick hem till mig och nanade. Fredagen låg jag i solen och det fick mitt ansikte betala för, men jaja. Kvällen spenderades först vid ankaret med lite grillning med laget och sedan gick jag till Oliwia och umgicks lite. Petter kom ju hem så det var väldigt trevligt. Igår var jag nere på stan med mamsen först på morgonen och shoppade lite, blev ett par skor och två bikinis till mig + lite smink och smått. Sen la jag mig i trädgården i solen med Petter och Erik och tjötade en massa. Denna gången fick både ryggen och ansiktet ta smällen. Senare kom Oliwia och även Anton, Per, Sven och Micke. Trevlig källarfest! Jag och Erik skulle spela tvillingar på krogen så jag skulle komma in men jag var för trött och slocknade direkt i sängen så fort de andra gått ut.


Någon gång ska jag fixa designen här på bloggen, när jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0