Världens bästa dag

Ingen skola idag (italienska en timme på morgonen dock) så jag, ronja, erik och mamma åkte till gbg en sväng. Shoppade lite, bla en supermysig kofta. Kände oss inte riktigt klara så tog en sväng in på Kungsmässan också. Grymt härlig dag och inte nog med det blev det mys med ronja, thilda och saga hemma hos tilly. Sådana här dagar skulle jag kunna leva på, helt underbart!

Nu är det som sagt inte många dagar kvar, har matte b-nationella på tisdag så helgen lär innehålla en del plugg.. Efter det ska det firas. Fram tills dess har jag inte mycket till liv, balen på söndag dock! Gud jag blir så avundsjuk på alla studenter, men äh, tre år går fort! ;)


Kommentarer
Postat av: ronja

Gillar din posetiva syn att se på saker och ting...3 år går ju jättefort...

Världens mysigaste dag, med världens bästa sällskap!

2009-06-06 @ 11:58:31
Postat av: thilda

Riktigt mysig kväll, kunde inte spenderas med bättre folk !:D more to come<3

2009-06-07 @ 11:10:49
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0