flighter

Nu har jag fått tiderna för mina flighter, omg det känns faktiskt verkligt nu!!

Den 11 augusti flyger jag 10:55 till London där jag möter upp andra utbytesstudenter, sen flyger jag 15:35 därifrån till New York! Där spenderar jag en vecka på Long Island med utbytesstudenter från hela världen och den 18 augusti flyger jag från New York till Minneapolis där jag blir hämtad av min värdfamilj. De två första flighterna flyger jag garanterat med andra utbytesstudenter, jag hoppas att någon annan ska med samma flyg från NY till Minneapolis som mig så jag slipper tappa bort mig helt ensam på flygplatserna.. hehe.

Såå, 05:30 den 11 augusti försvinner jag från Varberg! Galet..


Kommentarer
Postat av: miranda

Liiiiiiiiiiiissssaaa!!!

2009-06-03 @ 22:15:13
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0