Family time!

Har mest umgåtts med familjen idag, på stan fixade jag och mams nytt bankkort och nytt ID-kort inför USA, kollade lite resväskor och annat liknande. Fick ett par jeans också, nice det behövdes verkligen. Sen åkte vi till Getterön med Erik (br) och Per och solade och jag tog mitt första dopp för i år!! Har nog aldrig varit så seg med första doppet, brukar komma senast i maj annars.. hehe!

Ikväll blir det hemmagjord flädersaftsglass och lite mys. Imorgon ska jag till stranden med Olivia och prata igenom allt vi missat med varandra det senaste året. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: thilda

då var vi två med doppet... haha :P va glad jag blev av ditt sms med ! inte för att det var så jätte annorlunda, men det var sött ! missuto<3

2009-06-23 @ 01:02:32
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0