Det närmar sig

Okej nu är det faktiskt så att det är mindre än två månader kvar tills USA!! Helt galet. Det blir jobbigare och jobbigare för varje dag som går. Jag vill väldigt väldigt gärna åka men jag vill gärna inte åka heller. Jag velar i något mittemellan ting och känslan ligger över mig hela tiden. Haha som jag sa till Erik (bf) när han frågade mig vad jag längtade tills mest just nu, att jag svarade "Att komma hem från USA" känns ju på något sätt lite dumt.. Grejen är ju inte att jag inte vill åka, utan att jag vill så gärna ha gjort året och komma hem igen till allihop. Samtidigt vill jag bara vara där nu. Ja som ni märker är inte saker riktigt klara i mitt huvud om detta. Men i alla fall! Mindre än två månader är det!

Försökte ladda upp några bilder från en mysig picknick med Issa och Mirre igår men blogg.se laggar lite så de kommer upp någon annan gång. Nu ska jag fixa mitt iTunes-bibliotek, tja!



Kommentarer
Postat av: thilda

Jag längtar också tills du kommer hem :) Men vet du.. mamma har inte bestämt något, men hon är sugen på att vi åker dit under höstlovet = Thilda&Lisa dagar i USA's största shopping center ! AWESOME hade det vart !

2009-06-14 @ 16:39:49
URL: http://thildaericson.blogg.se/
Postat av: Frida

Väntar på att du ska lägga upp bilder på din host family ju ;O ! ;)Gör de nu:)

2009-06-16 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0